Klachtenregeling


Heb je een klacht?


Originals by Miliani heeft een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure. Jouw klacht wordt behandelt zoals omschreven in deze klachtenprocedure. 

Een klacht over de uitvoering van de Overeenkomst tussen jou als Consument en Originals by Miliani, moet binnen redelijke tijd nadat jij het product hebt gekocht,  volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Originals by Miliani. 

De door jou ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, krijg je binnen de termijn van 14 dagen antwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer jij als consument een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. 

Jij als consument geeft Miliani in ieder geval 8 weken de tijd om de klacht samen en in onderling overleg op te lossen.

Na de termijn van 8 weken ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling, zoals in artikel 16 van de Algemene Voorwaarden van Miliani.

Als jouw klacht nog niet ergens anders in behandeling is, is het ook mogelijk om als consument in de EU je klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform tref je hier . 


 

Sorteer op
© 2019 - 2020 Originals by Miliani | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel